Makeup'owe love#1




Postanowiłam trochę posortować swoje posty, tak żeby bałagan się nie zrobił, Makeup'owe love to seria w której będę pokazywać wam przetestowane kosmetyki do makijażu, nowe nabytki, perełki. Dziś chcę Ci przestawić paletę do konturowania od marki Revlon.


Jak wiadomo palety do konturowania twarzy pozwalają na nadanie takiego kształtu jaki nam się podoba. Odpowiednio dobrane kolory oraz techniki konturowania pozwolą nam osiągnąć zniewalający efekt, możemy przez to wyszczuplić nos, co w moim przypadku jest bardzo pomocne (krzywy kulfon) lub schować pewne mankamenty.Konturowanie to teraz taka moda artystyczna co moim zdaniem jest ogromnym plusem, nie ukończyłam dotąd żadnego kursu z zakresu konturowania, uczę się w większości z YT, ale czas to zmienić!






Moją zdobyczą jest paleta do konturowania twarzy Revlon Sculpt + Highlight Contour Kit Light/Medium
Wpadła mi w ręce przy zakupie podkładu tej samej marki, i powiem z czystym sumieniem polubiłyśmy się od razu! Fajne jest to że ma w sobie to czego potrzeba do wykonturowania.

1.Puder bananowy: świetnie nadaje się pod oczy, rozjaśnia cienie, dzięki niemu nasz korektor pod oczami nie będzie zbierał się w zmarszczkach!

2. Glow - czyli rozświetlacz bardzo fajnie sprawdza się do makijażu dziennego, nakładając na kości policzkowe, czubek brody i środek czoła. Daje ładny o naturalny efekt rozświetlenia, dzięki czemu nasza cera wygląda na bardziej ożywioną i świeża.

3 i 4. Bronzer - to mój ratunek na kulfona :) każda z nas już wie do czego służy, lubię ten odcień (light medium) fajnie sprawdza się kiedy moja cera jest jaśniejsza(kiedy nie jestem opalona) Nakładam go pod kości policzkowe, na czubek nosa, linię twarzy. Natomiast numeru 4 na linię skroni i linię włosów. Bardzo lubię ten efekt 

Poniżej przedstawiam zdjęcie z filtrem i bez, aby można zobaczyć jak wygląda w rzeczywistości.


Filtr



Bez




Waga: 10g 

Odcień: Medium light

Cena : około 15 funtów 



Dziękuję wszystkim którzy zostawiają komentarze i odwiedzają mojego bloga, jest mi ogromnie miło że mogę go bardziej rozwijać. Sprawia mi to ogromną przyjemność. Pozdrawiam bardzo serdecznie.
                                                                                                                                           TheAlenGlam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger