Chwila zatrzymania - nowy rok - nowe cele.




Witam wszystkich bardzo serdecznie po chwilowej przerwie w blogowaniu, mam nadzieję że wasze święta oraz nowy rok były bardzo radosne. Ja niestety nie mogę się niczym pochwalić, jestem za to pełna nadziei na NOWY ROK 2018! Mam już swoją listę postanowień noworocznych, nie jest ona długa bardziej stawiam sobie przyziemne cele które zrealizuje. 


Nowy rok to coś dla mnie ekscytującego ponieważ wiem że mogę zacząć coś nowego z czystą białą kartką, nowy rok bez rozpamiętywania, nowy w którym nie popełnię tych samych błędów, bardziej skoncentruje się na tym żeby nie robić czegoś dwa razy. Chcę być dobrym człowiekiem, dla siebie i dla innych, pracować na pełen zegar ale również mieć czas dla siebie dla bliskich.Chciała bym się rozwijać nie stać w miejscu, mój kolejny cel to przeczytać przynajmniej 27 książek mam nadzieję że dam radę :) 


Czytałam gdzieś ostatnio że jeśli robimy sobie przerwę w blogowaniu, dłuższą niż miesiąc to znaczy że do naszych postów czy też blogowania nie wrócimy, czy jest to prawda nie wiem do mojej przerwy byłam zmuszona nadmiarem obowiązków. Dlatego też stawiam na systematyczność w tym roku, podobno jak się chce to się uda. 



W tym nowym roku życzę Wam wszystkim wytrwałości, systematyczności jak najwięcej stukania w klawiaturę, sukcesów, popychania celów, jak najwięcej postów na blogach, wiary w siebie, i nieskończonej weny. Wszystkiego co najlepsze! 





Post z małym opóźnieniem ale od serca, zapraszam wszystkich serdecznie na nowe posty już dziś wieczorem :) Pozdrawiam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger