Testujemy Revlon, ColorStay, Makeup for Combination/Oily Skin 24Hrs





Revlon ColorStay Makeup for Combination/Oily Skin 24h
podkład o naprawdę dobrym kryciu, przeznaczony jest do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Nie mam po nim uczucia maski na twarzy jest to bardzo lekki, nie zatykający porów podkład. Dodatkowo zawiera SPF 6. Stosuję go do codziennego makijażu, fajnie utrzymuje się na twarzy nie nakładam jednak makijażu na 24h tylko na około max 14h, nie muszę go poprawiać. Lubię testować nowości w podkładach do tego podkładu wracam jednak najczęściej, zdecydowanie mój ulubieniec!

Zalety podkładu :

  • trwałość 
  • krycie 
  • kolorystyka ( duża gama kolorów)
  • fajnie się rozprowadza
  • nie zatyka porów
  • skóra wygląda na naturalną jest lekki
  • cena !
Wady podkładu :
  • brak 

Podsumowując 
Osobiście ten podkład sprawdza się na mojej cerze naprawdę dobrze, nie mam do niego zastrzeżeń, jest przystępny cenowo, można wybrać z pośród wielu odcieni, jest idealny dla bladziochów. Ma pompkę co dla mnie jest ważne, nie wszystko wokół mnie jest przez to brudne. Jak go nakładam : najpierw aplikuję na rękę, i palcem rozprowadzam po twarzy na końcu blenduję go beauty blenderem co w efekcie końcowym wygląda naturalnie bez efektu maski.


A może ty masz jakieś doświadczenie z tym podkładem i chcesz się podzielić swoją opinią ? Zapraszam serdecznie do komentowania. Pozdrawiam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger