Testujemy Catrice - HD Liquid Coverage Foundation


Poszukiwania idealnego podkładu do twarzy nadaj trwają, choć mam swoich ulubieńców którzy sprawdzają się w codziennym makijażu to myślę że nadal nie jest to co bym chciała. Moja cera należy do mieszanych, skóra sucha znajduje się na policzkach, natomiast tłustą mam strefę T czyli czoło, nos,broda. W strefie T podkłady zachowują się inaczej, czyli szybciej zaczynają się błyszczeć, poza tym wiecznie mam katar więc automatycznie ścieram podkład na nosie, Chciała bym przedstawić wam podkład który ostatnio mam szansę testować, moje odczucia po użyciu tego podkładu




Catrice - HD Liquid Coverage Foundation 

Podkład nadający skórze naturalne wykończenie, efekt wygładzenia. Przeznaczony do dwóch typów cery tłustej i mieszanej, nie polecam stosować do suchej cery może dodatkowo ją wysuszać.Lekka formuła podkładu, nadająca naprawdę dobre krycie które możemy budować, dodatkowym plusem jest to że utrzymuje się na skórze do 24 godzin, nie ściera się, o błyszczeniu zapominamy na dobre kilka godzin. Aplikuje się go pipetką co sprawia że użycie jest wygodniejsze, mniej brudzące,  staram się go nakładać gąbeczką, efekt jest bardziej naturalny. Przedstawię wam teraz moje zalety i wady tego podkładu

Zalety Catrice - HD Liquid Coverage Foundation 



  • długotrwałość 
  • zmatowienie - po nałożeniu efekt zmatowienia utrzymuje się dobrych kilka godzin 
  • krycie - które można budować, na twarzy nie mamy efektu maski co jest dla mnie ważne
  • wydajność - wystarczy naprawdę niewiele aby uzyskać ładne wykończenie 
  • nie jest tłusty 
  • nie ciemnieje na twarzy
  • produkt wegański 
  • cena - 30 ml to około 27 złotych świetna cena 
  • design - szklane opakowanie,eleganckie plus pipeta dla mnie połączenie idealne


Wady Catrice Hd Liquid Coverage Foundation


  • uwidacznia suche skórki - przed nałożeniem tego podkładu należy pamiętać o dobrym nawilżeniu naszej skóry 
  • mała gama kolorystyczna
  • może trochę zapychać 


Podsumowując - jeden z lepszych podkładów drogeryjnych porównywalny do kilkukrotnie droższego Estee Lauder Double Wear! Nie sądziłam że po nałożeniu efekt krycia będzie tak rewelacyjny, lubię kiedy moja skóra wygląda naturalnie bez efektu maski, co mogę uzyskać tym podkładem. Zastanawiam się nad pozbyciem się korektorów i innych podkładów(śmiech) może jeszcze poczekam mam jeszcze kilka podkładów do przetestowania! Z całego serca mogę polecić wam ten produkt! 



Może wy macie jakieś doświadczenia lepsze lub gorsze z tym podkładem? Jeśli masz ochotę się podzielić swoją opinią dodaj komentarz będzie mi bardzo miło :) 

Pozdrawiam Serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 The Alen Glam , Blogger